Veel gestelde vragen

Dit is bij iedere fabrikant anders. Bij sommige fabrikanten vervalt de wettelijke fabrieksgarantie wanneer het toestel door een derde gerepareerd is. Dit geldt voor alle derde partijen behalve de fabrikant. Het repareren bij de fabrikant is vaak duurder en duurt gemiddeld 2 weken. Bij SD Repair zijn wij vaak goedkoper en is het toestel indien op voorraad gegarandeerd klaar terwijl u wacht.

SD Repair gebruikt uitsluitend de beste kwaliteit originele onderdelen indien anders aan staat gegeven.

maandag 12:00 - 17:00
dinsdag - vrijdag 10:00 - 17:00
zaterdag 11:30 - 13:00
zondag Gesloten

Bij SD Repair werken wij op basis van het “No cure, no pay” principe. Kunnen wij het niet repareren, dan betaalt u ook niks. Mocht u een schaderapport voor de verzekering nodig hebben dan is dat mogelijk. Wij moeten het toestel dan wel innemen.

In principe voeren wij alle reparaties uit terwijl u er op wacht (10-30 min.) met uitzondering van iPad reparaties. Tijdens de reparatie kan er in een aangename rustige omgeving gewacht worden.

Vaak kunt u de reparatiekosten vergoed krijgen door uw inboedel verzekering. Neem hiervoor contact op met uw eigen verzekeraar. Mocht u een offerte nodig voor de verzekering dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Tevens krijgt u na elke reparatie een factuur die u eventueel in kunt dienen bij de verzekering.

Bij SD Repair gebruiken wij alleen maar de beste kwaliteit onderdelen. Hierdoor bieden wij standaard 6 maanden garantie op de uitgevoerde reparatie.

U kunt bij ons contant en met pin betalen. Helaas accepteren wij geen creditcard. Voor zakelijke bekende klanten bieden wij ook de mogelijkheid om achteraf te betalen.