Veel gestelde vragen

Hieronder vind je een lijst met de meest gestelde vragen.

Algemene vragen

Welke smartphone reparaties voeren jullie uit?

Wij repareren de smartphone merken Apple, Samsung en Huawei.

Welke tablet reparaties voeren jullie uit?

Wij repareren de tablet merken Apple, Samsung.

Moet ik een back-up maken alvorens een reparatie?

Tijdens de reparatie gaan er geen gegevens verloren. Het is ten alle tijden verstandig om een back-up te maken alvorens het toestel te laten repareren. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventueel verlies van gegevens na een reparatie.

Hoe lang duurt een reparatie?

Wij voeren de meeste reparaties uit terwijl je er op wacht (10-30 min.) met uitzondering van iPad reparaties. Tijdens de reparatie kan er in een aangename rustige omgeving gewacht worden.

Let op! De aangegeven reparatietijden zijn een indicatie. Het kan ten alle tijden voorkomen dat een reparatie langer duurt. Je wordt hier altijd over geïnformeerd.

Wat als mijn toestel niet meer te repareren is?

Bij SD Repair werken wij op basis van het “No cure, no pay” principe. Kunnen wij het niet repareren, dan betaal je ook niks. Mocht je na een schaderapport voor de verzekering nodig hebben dan is dat mogelijk. Wij moeten het toestel dan wel innemen. Ben je daarna opzoek naar een nieuw toestel? Dan bieden wij een ruim assortiment refurbished toestellen aan.

Wanneer zijn jullie geopend?

Onze openingstijden verschillen per filiaal. Klik op Breda of Zaltbommel om de openingstijden per filiaal te bekijken.

Wat zijn de algemene voorwaarden van SD Repair?

Onze algemene voorwaarden zijn te vinden via de volgende link http://www.sdrepair.nl/algemene-voorwaarden/. Voorafgaande de reparatie zal ook gevraagd worden om deze te ondertekenen.

Garantie

Hoe zit het met de fabrieksgarantie?

Dit is bij iedere fabrikant anders. Bij sommige fabrikanten vervalt de wettelijke fabrieksgarantie wanneer het toestel door een derde gerepareerd is. Het repareren bij de fabrikant is vaak duurder en duurt gemiddeld 2 weken. Bij SD Repair zijn wij vaak goedkoper en is het toestel indien op voorraad gegarandeerd klaar terwijl je wacht.

Hoe lang heb ik garantie op de uitgevoerde reparatie?

Bij SD Repair gebruiken wij alleen maar de beste kwaliteit onderdelen. Hierdoor bieden wij standaard 6 maanden garantie op de uitgevoerde reparatie. Vocht, stoot en val-schade zijn hiervan uitgesloten.

Scherm reparatie service

Ik heb mijn smartphone laten vallen maar het scherm reageert niet meer. Valt dit nog te maken?

Relax, in de meeste gevallen is alleen het scherm kapot. Kom gerust even langs in de winkel, dan kunnen wij bepalen of jouw smartphone nog te maken is.

Niet gevonden wat je zocht? Klik hier om je vraag te stellen

Neem contact op!