Veel gestelde vragen

Vragen die vaak gesteld worden door onze klanten.

Welke smartphone reparaties voeren jullie uit?

Wij repareren de meeste smartphones, tablets en laptops. Neem hiervoor contact op met onze medewerkers. Tevens repareren wij ook diverse speaker, elektrische steps en andere elektronica. Heb je een product dat hier niet tussen staat? Vraag het dan aan een van onze medewerkers.Β 

Welke tablet reparaties voeren jullie uit?

Wij repareren de meeste smartphones, tablets en laptops. Neem hiervoor contact op met onze medewerkers. Tevens repareren wij ook diverse speaker, elektrische steps en andere elektronica. Heb je een product dat hier niet tussen staat? Vraag het dan aan een van onze medewerkers.Β 

Moet ik een back-up maken alvorens een reparatie?

Tijdens de reparatie gaan er geen gegevens verloren. Het is ten alle tijden verstandig om een back-up te maken alvorens het toestel te laten repareren. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventueel verlies van gegevens na een reparatie.

Hoe lang duurt een reparatie?

Wij voeren de meeste smartphone reparaties uit terwijl je er op wacht (10-30 min.) Tijdens de reparatie kan er in een aangename rustige omgeving gewacht worden onder het genot van een kop koffie of thee.

Let op! De aangegeven reparatietijden zijn een indicatie. Het kan ten alle tijden voorkomen dat een reparatie langer duurt. Je wordt hier altijd over geΓ―nformeerd.

Moet ik een back-up maken alvorens een reparatie?

Tijdens de reparatie gaan er geen gegevens verloren. Het is ten alle tijden verstandig om een back-up te maken alvorens het toestel te laten repareren. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventueel verlies van gegevens na een reparatie.

Wat als mijn toestel niet meer te repareren is?

Bij SD Repair brengen bij standaard €29,50 in rekening wanneer wij een Smart Device open gaan maken. Kunnen wij het niet repareren, dan brengen wij dit standaard in rekening. Mocht je na een schaderapport voor de verzekering nodig hebben dan is dat mogelijk. Ben je daarna opzoek naar een nieuw toestel? Dan bieden wij een ruim assortiment refurbished toestellen aan.

Wat zijn de algemene voorwaarden van SD Repair?

Onze algemene voorwaarden zijn te vinden via de volgende link https://www.sdrepair.nl/algemene-voorwaarden/. Voorafgaande de reparatie zal ook gevraagd worden om deze te ondertekenen.

Hoe zit het met de fabrieksgarantie?

Dit is bij iedere fabrikant anders. Bij sommige fabrikanten vervalt de wettelijke fabrieksgarantie wanneer het toestel door een derde gerepareerd is. Het repareren bij de fabrikant is vaak duurder en duurt gemiddeld 2 weken. Bij SD Repair zijn wij vaak goedkoper en is het toestel indien op voorraad gegarandeerd klaar terwijl je wacht

Hoe lang heb ik garantie op de uitgevoerde reparatie?

Bij SD Repair gebruiken wij alleen maar de beste kwaliteit onderdelen. Hierdoor bieden wij standaard 6 maanden garantie op de uitgevoerde reparatie. Vocht, stoot en val-schade zijn hiervan uitgesloten.

Ik heb mijn smartphone laten vallen maar het scherm reageert niet meer. Valt dit nog te maken?

Relax, in de meeste gevallen is alleen het scherm kapot. Kom gerust even langs in de winkel, dan kunnen wij bepalen of jouw smartphone nog te maken is.