Veel gestelde vragen

Onze algemene voorwaarden zijn te vinden via de volgende link https://www.sdrepair.nl/algemene-voorwaarden/. Voorafgaande de reparatie zal ook gevraagd worden om deze te ondertekenen.

Het is ten alle tijden verstandig om een back-up te maken alvorens het toestel te laten repareren. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventueel verlies van gegevens na een reparatie.

Dit is bij iedere fabrikant anders. Bij sommige fabrikanten vervalt de wettelijke fabrieksgarantie wanneer het toestel door een derde gerepareerd is. Dit geldt voor alle derde partijen behalve de fabrikant. Het repareren bij de fabrikant is vaak duurder en duurt gemiddeld 2 weken. Bij SD Repair zijn wij vaak goedkoper en is het toestel indien op voorraad gegarandeerd klaar terwijl u wacht.

SD Repair gebruikt uitsluitend de beste kwaliteit originele onderdelen indien anders aan staat gegeven.

Onze openingstijden verschillen per filiaal. Klik op Breda of Zaltbommel om de openingstijden per filiaal te bekijken.

Bij SD Repair werken wij op basis van het “No cure, no pay” principe. Kunnen wij het niet repareren, dan betaalt u ook niks. Mocht u een schaderapport voor de verzekering nodig hebben dan is dat mogelijk. Wij moeten het toestel dan wel innemen. Ben je daarna opzoek naar een nieuw toestel? Dan bieden wij een ruim assortiment refurbished toestellen aan.

Wij voeren de meeste reparaties uit terwijl u er op wacht (10-30 min.) met uitzondering van iPad reparaties. Tijdens de reparatie kan er in een aangename rustige omgeving gewacht worden.

Let op! De aangegeven reparatietijden zijn een indicatie. Het kan ten alle tijden voorkomen dat een reparatie langer duurt. Je wordt hier altijd over geïnformeerd.

Vaak kunt u de reparatiekosten vergoed krijgen door uw inboedel verzekering. Neem hiervoor contact op met uw eigen verzekeraar. Mocht u een offerte nodig voor de verzekering dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Tevens krijgt u na elke reparatie een factuur die u eventueel in kunt dienen bij de verzekering.

Bij SD Repair gebruiken wij alleen maar de beste kwaliteit onderdelen. Hierdoor bieden wij standaard 6 maanden garantie op de uitgevoerde reparatie of vervangen onderdeel. Water en val-schade zijn hiervan uitgesloten.

U kunt bij ons contant en via pin betalen. Helaas accepteren wij geen creditcard. Voor zakelijke bekende klanten bieden wij ook de mogelijkheid om achteraf te betalen.